Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
January 19, 2013
Image Size
313 KB
Resolution
763×963
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
881
Favourites
57 (who?)
Comments
29
Downloads
8
×
HEY, COLONEL, HAVE I BEEN SLEEPWALKING AGAIN? by Christian-Attridge HEY, COLONEL, HAVE I BEEN SLEEPWALKING AGAIN? by Christian-Attridge
"Hey, Colonel, have I been sleepwalking again? Cause I sure as hell dont remember ever crossing these folks..."
Add a Comment:
 
:iconbetakamo:
Betakamo Featured By Owner Jun 25, 2013  Hobbyist General Artist
AHA. The Colonel is the culprit here
Reply
:iconchristian-attridge:
Christian-Attridge Featured By Owner Jun 25, 2013  Professional Writer
You think? ;)
Reply
:iconsuperkiel:
superkiel Featured By Owner Jun 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
those crazy art work i ever see but is cool.
Reply
:iconchristian-attridge:
Christian-Attridge Featured By Owner Jun 17, 2013  Professional Writer
Thank you Aj Kiel, what a cool name btw!
Reply
:iconnarokusanagi:
NaroKusanagi Featured By Owner Mar 30, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I never would expect anyone would draw this.Very comical and original.
The Chickens : GIVE US BACK OUR FRIENDS~!!!
Frankenstien : What did I do,Colonel?
Colonel : I don't know...what DID you do?
Reply
:iconchristian-attridge:
Christian-Attridge Featured By Owner Mar 30, 2013  Professional Writer
Hey Naro,
Lol! Love your caption, whenever I need the right caption now i know who to ask.

Malaysia?! Wow, when i was a kid i would devour Salgari's
Sandokan The Tiger of Malaysia, someday ill go there!

Btw, i too was born the 10th of January, so did Rasputín!
Reply
:iconnarokusanagi:
NaroKusanagi Featured By Owner Apr 5, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Thanks :3

Really? That sounds very cute XD

That's cool!I didn't know that!
Reply
:iconbenroback:
benroback Featured By Owner Mar 12, 2013  Professional Traditional Artist
the thing is the chicken townsfolk are after the colonel that's why he is hiding out away from the window asking about his appending fate. frank says to him he says. colonel we will dump boiling oil on them as they try to clime up.... and the rest is history. ps the will burn their feathers if they try tunneling
Reply
:iconchristian-attridge:
Christian-Attridge Featured By Owner Mar 13, 2013  Professional Writer
An imagination is always a good thing!
Cheers!
Reply
:iconastro-creep166:
Astro-Creep166 Featured By Owner Jan 22, 2013  Hobbyist General Artist
I gotta stop poppin pills.......
Reply
:iconchristian-attridge:
Christian-Attridge Featured By Owner Jan 22, 2013  Professional Writer
Cryptic, I like it!
Reply
:iconiamtheunison:
IAmTheUnison Featured By Owner Jan 21, 2013  Professional Digital Artist
"I told you to quit wringing the heads of chickens!" =D
Reply
:iconchristian-attridge:
Christian-Attridge Featured By Owner Jan 22, 2013  Professional Writer
:)
Reply
:iconiamtheunison:
IAmTheUnison Featured By Owner Jan 22, 2013  Professional Digital Artist
=D
Reply
:iconconnan-bell:
Connan-Bell Featured By Owner Jan 21, 2013   Traditional Artist
*sings* "Who is the monster and who is the maaaaan!?"
Reply
:iconchristian-attridge:
Christian-Attridge Featured By Owner Feb 5, 2013  Professional Writer
:)
Reply
:iconfrankendaniel:
frankendaniel Featured By Owner Jan 20, 2013
Come on, Franky! Don't be a chicken! Chickens won't kill you. Look at me, I'm the living proof.
Reply
:iconchristian-attridge:
Christian-Attridge Featured By Owner Jan 20, 2013  Professional Writer
LMAO
Reply
:iconchristian-attridge:
Christian-Attridge Featured By Owner Jan 19, 2013  Professional Writer
FTW?
Reply
:icondrochfuil:
Drochfuil Featured By Owner Jan 19, 2013
Duh, do I fuck`em or eat`em colonel? :confused:
Reply
:iconchristian-attridge:
Christian-Attridge Featured By Owner Jan 19, 2013  Professional Writer
Lol!
Reply
:iconmbconn:
MBConn Featured By Owner Jan 19, 2013  Professional Traditional Artist
"Colonel whenever you're here it seems you're in trouble."
Reply
:iconindecline69:
Indecline69 Featured By Owner Jan 19, 2013
thats funny as fuck hi lol
Reply
:iconchristian-attridge:
Christian-Attridge Featured By Owner Jan 19, 2013  Professional Writer
Thanks, John.
Reply
:iconindecline69:
Indecline69 Featured By Owner Jan 20, 2013
:ahoy:
Reply
:icondecayeds:
Decayeds Featured By Owner Jan 19, 2013  Student General Artist
That's a mighty murderous mob of poultry out there....
Reply
:iconchristian-attridge:
Christian-Attridge Featured By Owner Jan 19, 2013  Professional Writer
'Murderous mob of poultry'
LMAO, great line!
Reply
:icondecayeds:
Decayeds Featured By Owner Jan 19, 2013  Student General Artist
Thanks haha, Really good drawing by the way your style just kicks ass!
Reply
:iconchristian-attridge:
Christian-Attridge Featured By Owner Jan 19, 2013  Professional Writer
Thanks, buddy!
Reply
Add a Comment: